Osnovna namjena aluminijskih nadograđa je transport i distribucija raznih vrsta roba i materijala koji nisu izloženi atmosferskim utjecajima. Posebna namjena ovog nadograđa je prijevoz tekstila, namještaja, gotove robe i sl.
Dužina x širina x visina: Prema zahtjevu kupca prilagođavaju se tipu vozila, njegovim konstrukcijskim karakteristikama i Zakonu o sigurnosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnoj masi i nosivosti vozila.
Lagana aluminijska konstrukcija od aluminijskog valovitog ili ravnog lima debljine 1 mm, s kutnim stupovima i okvirom stražnjih vrata od toplo pocinčanih čeličnih profila (uvozni montažni kit – Italija).
Nadogradnja je opremljena dvokrilnim stražnjim vratima (otvaranje 270º), s jednom pritisnutom bravom, te bočnim vratima po izboru. Šarke, brave i dodaci na vratima izrađeni su od nehrđajućeg čelika, aluminija ili pocinčanog čelika, ovisno o želji kupca.
Pod je vodonepropusna šperploča čija se debljina, ovisno o nosivosti nadogradnje i vrsti opterećenja, kreće od 15 ÷ 27 mm, s tego folijom i protukliznom gornjom površinom.
Unutrašnjost nadograđa obložena je lesodekrom u boji hrasta debljine 3 mm.
Nadograđe je obojeno u bijelo RAL 9016.
Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.
Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.
Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.
Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.
Obodni profil pomoćne šasije i stupovi mogu se obojiti u boju po želji kupca.
Kao opcije gdje je to potrebno i po zahtjevu kupca nudimo i sljedeće
Za isporučena vozila sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo atest ovlaštene institucije
“TOPLINER” – zatvorena aluminijska nadogradnja kofera s oscilirajućim stranicama u krovnoj izvedbi
Osnovna namjena ovih aluminijskih nadogradnja je transport i distribucija pića i raznih drugih vrsta roba i materijala koji nisu izloženi atmosferskim utjecajima.
Kućište zatvorene aluminijske nadogradnje s oscilirajućim stranicama u krovnoj izvedbi, model “TOPLINER”, izrađeno je od originalnog montažnog seta vodećeg europskog proizvođača za ovaj tip nadogradnje, “ORTEN” Njemačka.
Prednji zid
Fiksni, od aluminijskih panela.
Bočne ploče
Pokretni paneli, izrađeni od aluminijskih profila debljine 25 mm, sa tri mehanizma za zaključavanje, na svakom donjem panelu – stranica visine 800 mm.
Mehanizam oscilirajućih bočnih stranica
Guranjem – rušenjem donje ploče, gornja se automatski podiže i prelazi iznad krova nadogradnje kamiona. Mehanizam za otvaranje potkrovlja radi preko sustava poluga smještenih na stupovima sustava zupčanika i opruga smještenih na krovu te posebno kontroliranih užadi.
Stupovi
Montira se na uglovima, od toplo pocinčanih čeličnih profila, fiksno.
Stražnji zid
Standardno fiksni, od aluminijskih panela. Kao opcija: stražnja dvostruka vrata pune visine ili okvir s pripremom i ugradnjom hidropodizača s gornjim poklopcem.
Krov
Ravni aluminijski krov, okvir od pocinčanog čeličnog profila, obrubljen laganim aluminijskim profilom. Kao opcija: ravni laminat – poliester (GRP), prozirni krov.
Kat
Izrađena od višeslojne vodonepropusne šperploče (Blažujka) debljine 21 mm, sa tego folijom i protukliznom gornjom površinom. Debljina podne šperploče definirana je prema nosivosti (21 ÷ 27 mm).
Gabaritna svjetla (2+2), PVC branici sa strane protiv viličara, dva nogostupa na donjem – podnom panelu, s obje strane nadogradnje.
Kao opcije, po potrebi i na zahtjev kupca nudimo i sljedeće
Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.
Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.
Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.
Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.
Nadograđe se može bojati izvana u boju po želji kupca.
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo atest ovlaštene institucije
Osnovna namena tovarnih sanduka sa arnjevima i ceradom je transport i distribucija raznih vrsta roba i materijala koji nisu izloženi atmosferskom uticaju.
Teretni sanduk s tendama i ceradom izrađen je od najkvalitetnijih eloksiranih aluminijskih profila i uvoznih komponenti (Francuska i Italija).
Pod je izrađen od uvozne višeslojne vodonepropusne šperploče (Blažujka), sa tego folijom i protukliznom gornjom površinom. Debljina podne šperploče ovisi o nosivosti sanduka i vrsti opterećenja, a kreće se od 15 ÷ 27 mm.
Stranice sanduka su prema dimenzijama – dužini i namjeni: jednodijelne, dvodijelne, trodijelne i četverodijelne.
Stražnja stranica – klasični knock-down.
Srednji stupovi su knockdown “Knnegrip”.
Bočne stranice s drvenim ili aluminijskim letvicama, u potrebnom broju redova.
Tende sa 4 reda čeličnih krovnih cijevi Ø35 mm, ili aluminijskih cijevi Ø60 mm
Cerada od “SATLER” platna u boji po želji kupca sa natpisima po želji kupca.
Carinska kabelska oprema,
PVC branici, bočno i stražnji kao zaštita od viličara,
Stražnja staza ili ljestve za pristup unutrašnjosti.
Kao opcije gdje je to potrebno i po zahtjevu kupca nudimo i sljedeće
Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.
Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.
Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.
Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.
Obodni profil pomoćne šasije i stupovi mogu se obojiti u boju po želji kupca.
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo potvrdu ovlaštene institucije
Osnovna namjena ovako obloženih vozila je prijevoz i distribucija raznih vrsta roba koje ne zahtijevaju strogo kontrolirani temperaturni režim, već roba i stvari koje se mogu prevoziti u zatvorenom prostoru koji je presvučen
Premaz može biti:
Spajanje – vezivanje konstruktivnih elemenata vrši se tehnologijom lijepljenja jednokomponentnim poliuretanskim ljepilima „BOSTIK“ ili „SIKA“, kojima se svi spojevi brtve – hermetički zatvaraju kako ne bi difundirala voda.
Po potrebi opremamo unutrašnjost nadgradnje policama i odgovarajućim regalima za skladištenje robe.
“SUBLINER” – zatvorena aluminijska nadogradnja kofera s oscilirajućim stranicama u potkrovnoj izvedbi
Osnovna namjena ovih aluminijskih nadogradnja je transport i distribucija pića i raznih drugih vrsta roba i materijala koji nisu izloženi atmosferskim utjecajima.
Kućište zatvorene aluminijske nadogradnje s oscilirajućim stranicama u mansardnoj izvedbi, model “SUBLINER”, izrađeno je od originalnog montažnog seta vodećeg europskog proizvođača za ovaj tip nadogradnje, “ORTEN” Njemačka.
Prednji zid
Fiksni, od aluminijskih panela.
Bočne ploče
Pokretni paneli, izrađeni od aluminijskih profila debljine 25 mm, sa tri mehanizma za zaključavanje, na svakom donjem panelu – stranica visine 800 mm.
Mehanizam oscilirajućih bočnih stranica
Guranjem – rušenjem donje ploče, gornja se automatski podiže i odlazi pod krov nadogradnje kamiona. Mehanizam otvaranja potkrovlja radi preko posebno kontroliranih užadi.
Stupovi
Montira se na uglovima, od toplo pocinčanih čeličnih profila, fiksno.
Stražnji zid
Standardno fiksni, od aluminijskih panela. Kao opcija: stražnja dvostruka vrata pune visine ili okvir s pripremom i ugradnjom hidropodizača s gornjim poklopcem.
Krov
Ravni aluminijski krov, okvir od pocinčanog čeličnog profila, obrubljen laganim aluminijskim profilom. Kao opcija: ravni laminat – poliester (GRP), prozirni krov.
Kat
Izrađena od višeslojne vodonepropusne šperploče (Blažujka) debljine 21 mm, sa tego folijom i protukliznom gornjom površinom. Debljina podne šperploče definirana je prema nosivosti (21 ÷ 27 mm).
Gabaritna svjetla (2+2), PVC branici sa strane protiv viličara, dva nogostupa na donjem – podnom panelu, s obje strane nadogradnje.
Kao opcije, po potrebi i na zahtjev kupca nudimo i sljedeće
Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.
Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.
Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.
Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.
Nadograđe se može bojati izvana u boju po želji kupca.
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenim dodatnim uređajima obezbeđujemo, sertifikat ovlašćene ustanove
Osnovna namjena vozila izoliranih prema ovom kriteriju je prijevoz i distribucija svježe i smrznute hrane u zatvorenom prostoru sa potrebnom i kontroliranom unutarnjom temperaturom. Takva toplinski izolirana vozila prevoze kako paletiziranu hranu tako i meso i mesne prerađevine koji se prevoze kao viseći teret (krovni utovar). Ovisno o potrebnom temperaturnom režimu prijevoza hrane, razlikujemo nekoliko vrsta toplinske izolacije teretnog prostora „mesarskih“ kombija i pick-upa, koji se međusobno razlikuju samo po izolacijskim svojstvima, tj. prema klasi kojoj pripadaju (klasa A, B ili C).
Toplinska izolacija izrađena je od sendvič panela, proizvedenih u tvrtki “MARCAR” od najkvalitetnijih uvoznih komponenti. Konstrukcija panela sastoji se od vanjskih poliester – laminatnih obloga (GRP) i izolacijske jezgre od tvrde stiropor pjene (Styrofoam RTM GV X) izolacijske gustoće 40 kg/m³. Laminatni premaz s vanjske strane prekriven je slojem poliesterskog gela (gel-coat) UV i vodootpornog, koji je atestiran i zadovoljava sve uvjete za kontakt i transport prehrambenih proizvoda.
Debljine stijenki sendvič panela su sljedeće
Debljine panela određuju se na temelju termo proračuna u skladu sa traženim načinima transporta robe (klasa C ili B prema ATP – Europskoj regulativi), odnosno za transport smrznute (-20 ºC) ili svježe (0 ÷ 12 ºC) proizvoda, te proračun mehaničkih karakteristika sklopa “metodom konačnih elemenata”.
Pod je izrađen od polistirenskog izolacijskog materijala gustoće 40 kg/m³, s poprečnim ojačanjima svakih 600 mm. S gornje strane na pod se postavlja višeslojna vodonepropusna šperploča na koju se nanosi završni sloj samorazlivne dvokomponentne poliuretanske mase “Marothaan” debljine 3-4 mm koja je bez otapala. , antikorozivna, otporna na habanje, udarce, kemijske i temperaturne utjecaje te posjeduje INO certifikat prema kojemu zadovoljava propise za prijevoz prehrambenih proizvoda.
Podna površina može biti ravna ili protuklizna. Osim ove standardne varijante, izrađujemo i podove s podlogom od laminata ili aluminijskog lima.
Termoizolirana kombi vozila namijenjena prijevozu smrznute robe i namirnica (-20 ºC) opremljena su i dodatnim sustavom “vrata u vratima”, što znači da su na stražnjim i bočnim vratima dvostruka termoizolirana vrata, s odgovarajućim priborom i okvirom od nehrđajućeg čelika. Ugradnjom sustava “vrata u vrata” jedino je uz izbor odgovarajućeg rashladnog uređaja moguće osigurati uvjete za postizanje i održavanje temperature od -200 C u unutrašnjosti ovakvog izoliranog kombija.
Unutar tovarnog prostora vozila montirana je podkonstrukcija od čeličnih kutijastih cijevi i profila za nošenje krovnog tereta, pri čemu je podkonstrukcija postavljena tako da se pri utovaru na krov cjelokupni teret prenosi na pod, tj. šasija vozila.
Spajanje – vezivanje konstruktivnih elemenata gornjeg ustroja izvodi se tehnologijom lijepljenja jednokomponentnim poliuretanskim ljepilima „BOSTIK“ ili „SIKA“, s kojima je izvršeno brtvljenje – hermetičko brtvljenje svih spojeva u cilju sprječavanja difuzije vode i vode. pare u izolacijsku jezgru sendvič panela.
Na stražnjoj strani nadogradnje spajanje krova, bočnih i podnih ploča izvedeno je kroz robusnu konstrukciju okvira stražnjih vrata od nehrđajućeg čelika, također tehnologijom lijepljenja.
Nadograđe je opremljeno dvokrilnim stražnjim vratima (otvaranje 270º). Šarke, brave i dodaci na vratima izrađeni su od nehrđajućeg čelika.
U prednji zid i krov ugrađuju se potrebna ojačanja – priprema za ugradnju rashladnog uređaja.
Po potrebi opremamo unutrašnjost nadogradnje policama i odgovarajućim regalima za skladištenje robe.
Za isporučeno termoizolovano vozila, sa ili bez ugrađenim dodatnim uređajima, obezbeđujemo sertifikat ovlašćene ustanove
Osnovna namjena vozila izoliranih prema ovom kriteriju je prijevoz i distribucija svježe i smrznute hrane u zatvorenom prostoru sa potrebnom i kontroliranom unutarnjom temperaturom. Ovakvim toplinski izoliranim vozilima prevoze se samo namirnice na paletama. Ovisno o potrebnom temperaturnom režimu prijevoza hrane, razlikujemo nekoliko vrsta toplinske izolacije tovarnog prostora kombija i pick-upa, koji se međusobno razlikuju samo po izolacijskim svojstvima, tj. prema klasi kojoj pripadaju (klasa A, B ili C).
Toplinska izolacija izrađena je od sendvič panela, proizvedenih u tvrtki “MARCAR” od najkvalitetnijih uvoznih komponenti. Konstrukcija panela sastoji se od vanjskih poliester – laminatnih obloga (GRP) i izolacijske jezgre od tvrde stiropor pjene (Styrofoam RTM GV X) izolacijske gustoće 40 kg/m³. Laminatni premaz s vanjske strane prekriven je slojem poliesterskog gela (gel-coat) UV i vodootpornog, koji je atestiran i zadovoljava sve uvjete za kontakt i transport prehrambenih proizvoda.
Debljine stijenki sendvič panela su sljedeće
Debljine panela određuju se na temelju termo proračuna u skladu sa traženim načinima transporta robe (klasa C ili B prema ATP – Europskoj regulativi), odnosno za transport smrznute (-20 ºC) ili svježe (0 ÷ 12 ºC) proizvoda, te proračun mehaničkih karakteristika sklopa “metodom konačnih elemenata”.
Pod je izrađen od polistirenskog izolacijskog materijala gustoće 40 kg/m³, s poprečnim ojačanjima svakih 600 mm. S gornje strane na pod se postavlja višeslojna vodonepropusna šperploča na koju se nanosi završni sloj samorazlivne dvokomponentne poliuretanske mase “Marothaan” debljine 3-4 mm koja je bez otapala. , antikorozivna, otporna na habanje, udarce, kemijske i temperaturne utjecaje te posjeduje INO certifikat prema kojemu zadovoljava propise za prijevoz prehrambenih proizvoda.
Podna površina može biti ravna ili protuklizna. Osim ove standardne varijante, izrađujemo i podove s podlogom od laminata ili aluminijskog lima.
Termoizolirana kombi vozila namijenjena prijevozu smrznute robe i namirnica (-20 ºC) opremljena su i dodatnim sustavom “vrata u vratima”, što znači da su na stražnjim i bočnim vratima dvostruka termoizolirana vrata, s odgovarajućim priborom i okvirom od nehrđajućeg čelika. Ugradnjom sustava “vrata u vrata” jedino je uz izbor odgovarajućeg rashladnog uređaja moguće osigurati uvjete za postizanje i održavanje temperature od -200 C u unutrašnjosti ovakvog izoliranog kombija.
Spajanje – vezivanje konstruktivnih elemenata gornjeg ustroja izvodi se tehnologijom lijepljenja jednokomponentnim poliuretanskim ljepilima „BOSTIK“ ili „SIKA“, s kojima je izvršeno brtvljenje – hermetičko brtvljenje svih spojeva u cilju sprječavanja difuzije vode i vode. pare u izolacijsku jezgru sendvič panela.
Na stražnjoj strani nadogradnje spajanje krova, bočnih i podnih ploča izvedeno je kroz robusnu konstrukciju okvira stražnjih vrata od nehrđajućeg čelika, također tehnologijom lijepljenja.
Nadograđe je opremljeno dvokrilnim stražnjim vratima (otvaranje 270º). Šarke, brave i dodaci na vratima izrađeni su od nehrđajućeg čelika.
U prednji zid i krov ugrađuju se potrebna ojačanja – priprema za ugradnju rashladnog uređaja.
Po potrebi opremamo unutrašnjost nadgradnje policama i odgovarajućim regalima za skladištenje robe.
Za isporučena termoizolovana vozila, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo atest ovlaštene institucije
“SIGURAN POSLUŽITELJ” – zatvorena aluminijska nadogradnja kućišta s kliznom bočnom ceradom
Osnovna namjena ovih aluminijskih nadogradnja je transport i distribucija pića i raznih drugih vrsta roba i materijala koji nisu izloženi atmosferskim utjecajima.
Dužina x širina: Prema zahtjevu kupca, prilagođava se tipu vozila, njegovim konstrukcijskim karakteristikama i Zakonu o sigurnosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnoj masi i nosivosti vozila.
Zatvoreni sanduk nadogradnje sa rolo ceradom, model “Safe Server”, izrađen je od originalnog montažnog seta vodećeg europskog proizvođača za ovu vrstu nadogradnje, “ORTEN” Njemačka.
Prednji zid
Fiksna, izrađena od ploča debljine 21 mm, s dva vertikalna stupa.
Bočne stranice
Bočne strane su posebne zavjese od cerade “Safe server” (900 g/m²), sa stabilizirajućim laganim aluminijskim okomitim panelima, laganim aluminijskim profilnim šinama za vođenje bočnih panela i cerade s obje strane, te kugličnim ležajevima za vođenje gornjeg i poda. Brave za zaključavanje bočnih stranica postavljene su u krajnje vertikalne aluminijske profile ili su integrirane u čelične stupove.
Cerada
Posebna cerada s integriranim ojačanjima za potrebnu stabilnost boka i siguran transport robe. Boja cerade po izboru kupca.
Stupovi
Montirani na uglovima, izrađeni od pocinčanih čeličnih profila, fiksni.
Stražnji zid
Fiksna, izrađena od ploča debljine 21 mm, s dva vertikalna stupa.
Krov
Fiksni, ravni aluminijski krov, presvučen poliesterskim premazom, sa bočnim aluminijskim šinama u koje se postavlja cerada i kompletnim sustavom mehanizama za spuštanje i podizanje cerade.
Kat
Izrađena od višeslojne vodonepropusne šperploče (Blažujka) debljine 21 mm, sa tego folijom i protukliznom gornjom površinom. Debljina podne šperploče definirana je prema nosivosti (21 ÷ 27 mm).
Gabaritna svjetla (2+2), PVC branici sa strane protiv viličara, dva nogostupa na donjem – podnom panelu, s obje strane nadogradnje.
Kao opcije, po potrebi i na zahtjev kupca nudimo i sljedeće
Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.
Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.
Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.
Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.
Nadograđe se može bojati izvana u boju po želji kupca.
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo atest ovlaštene institucije
“HUB-O-MAT” – zatvorena aluminijska nadogradnja kovčega s rolanom bočnom ceradom
Osnovna namjena ovih aluminijskih nadogradnja je transport i distribucija pića i raznih drugih vrsta roba i materijala koji nisu izloženi atmosferskim utjecajima.
Dužina x širina: Prema zahtjevu kupca, prilagođava se tipu vozila, njegovim konstrukcijskim karakteristikama i Zakonu o sigurnosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnoj masi i nosivosti vozila.
Zatvoreni kovčeg nadogradnje sa rolo ceradom, model “Hub-o-mat”, izrađen je od originalnog montažnog seta vodećeg europskog proizvođača za ovu vrstu nadogradnje, “ORTEN” Njemačka.
Prednji zid
Fiksna, izrađena od ploča debljine 21 mm, s dva vertikalna stupa.
Bočne stranice
Stranice su izrađene od cerade koja se uz pomoć elektromotora podiže ispod krova koji se nalazi na prednjem zidu. Svaka strana ima zasebnu upravljačku jedinicu i svoj električni motor. Blokada cerade vrši se polužnim mehanizmom koji je integriran u obodnu letvicu, što omogućuje siguran transport paletizirane robe.
Cerada
Posebna cerada s integriranim ojačanjima za potrebnu stabilnost boka i siguran transport robe. Boja cerade po izboru kupca.
Stupovi
Montirani na uglovima, izrađeni od pocinčanih čeličnih profila, fiksni.
Stražnji zid
Fiksna, izrađena od ploča debljine 21 mm, s dva vertikalna stupa.
Krov
Fiksni, ravni aluminijski krov, presvučen poliesterskim premazom, sa bočnim aluminijskim šinama u koje se postavlja cerada i kompletnim sustavom mehanizama za spuštanje i podizanje cerade.
Kat
Izrađena od višeslojne vodonepropusne šperploče (Blažujka) debljine 21 mm, sa tego folijom i protukliznom gornjom površinom. Debljina podne šperploče definirana je prema nosivosti (21 ÷ 27 mm).
Gabaritna svjetla (2+2), PVC branici sa strane protiv viličara, dva nogostupa na donjem – podnom panelu, s obje strane nadogradnje.
Kao opcije, po potrebi i na zahtjev kupca nudimo i sljedeće
Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.
Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.
Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.
Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.
Nadograđe se može bojati izvana u boju po želji kupca.
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo atest ovlaštene institucije
Osnovna namjena univerzalnih termoizolacijskih nadograđa je prijevoz i distribucija raznih vrsta robe u hermetički zatvorenom prostoru nadograđa. Ovim tipovima nadograđa mogu se prevoziti robe raznih namjena.
Dužina x širina x visina: Prema zahtjevu kupca prilagođavaju se tipu vozila, njegovim konstrukcijskim karakteristikama i Zakonu o sigurnosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnoj masi i nosivosti vozila.
Univerzalne termoizolacijske nadogradnje izrađene su od sendvič panela, proizvedenih u tvrtki “MARCAR” od najkvalitetnijih uvoznih komponenti. Konstrukcija panela sastoji se od vanjskih poliester – laminatnih obloga (GRP) i izolacijske jezgre od tvrde stiropor pjene (Styrofoam RTM GV X) izolacijske gustoće 40 kg/m³. Laminatna obloga s vanjske strane presvučena je slojem poliesterskog gela (gel-coat) UV i vodootporan koji je certificiran i zadovoljava sve uvjete za kontakt i transport prehrambenih proizvoda.
Debljine stijenki sendvič panela su sljedeće
Debljine panela se određuju temeljem termo-proračuna prema traženim načinima transporta robe (klasa A ili B prema ATP – Europskoj regulativi), odnosno za transport svježih proizvoda (-10 ÷ 12 ºC), te proračunom mehaničkih karakteristika sklopa primjenom “metode konačnih elemenata”
Samonosivi pod, koji čini osnovu i osigurava stabilnost, pouzdanost i trajnost nadogradnje, izrađen je od polistirenske izolacijske mase gustoće 40 kg/m³, s poprečnim ojačanjima svakih 600 mm. S donje strane poda je obloga poliester – laminat (GRP). S gornje strane na pod se postavlja višeslojna vodootporna šperploča koja se oblaže završnim slojem samorazlivne dvokomponentne poliuretanske mase “Marothaan” debljine 3-4 mm koja je bez otapala. , antikorozivna, otporna na habanje, udarce, kemijske i temperaturne utjecaje te posjeduje INO certifikat prema kojemu zadovoljava propise za prijevoz prehrambenih proizvoda.
Podna površina može biti ravna ili protuklizna. Osim ove standardne varijante, izrađujemo i podove s podlogom od laminata ili aluminijskog lima.
Ovisno o zahtjevima kupca, pod može biti izrađen od višeslojne vodonepropusne šperploče, sa tego filmom (fenolnom smolom) različitih debljina.
Spajanje – vezivanje konstruktivnih elemenata gornjeg ustroja vrši se konstrukcijskim aluminijskim profilima tehnologijom lijepljenja jednokomponentnim poliuretanskim ljepilima „BOSTIK“ ili „SIKA“ kojima je izvršeno brtvljenje – hermetičko brtvljenje svih spojeva kako bi se spriječilo njihovo brtvljenje. difuzija vode i vodene pare u sendvič izolacijske ploče jezgre.
Na stražnjoj strani nadogradnje spajanje krova, bočnih i podnih ploča izvedeno je kroz robusnu konstrukciju okvira stražnjih vrata od nehrđajućeg čelika, također tehnologijom lijepljenja.
Nadograđe je opremljeno dvokrilnim stražnjim vratima (otvaranje 270º). Šarke, brave i dodaci na vratima izrađeni su od nehrđajućeg čelika.
U prednji zid i krov ugrađuju se potrebna ojačanja – priprema za ugradnju rashladnog uređaja.
Na zahtjev kupaca izrađujemo nadogradnje sa potrebnim brojem bočnih jednokrilnih i dvokrilnih vrata sa unutarnjim – utopnim bravama i ostalom galanterijom od nehrđajućeg čelika.
Po potrebi opremamo unutrašnjost nadogradnje policama i odgovarajućim regalima za skladištenje robe.
Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.
Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.
Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.
Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.
Nadograđe je standardno obojano u bijelu boju RAL 9016, a može i po izboru – na zahtjev kupca.
Kao opcije, po potrebi i na zahtjev kupca nudimo i sljedeće
Za isporučeno vozilo sa nadgradnjom obezbeđujemo sertifikat ovlašćene ustanove
Sukladno specifičnim (posebnim) zahtjevima kupaca, u mogućnosti smo izraditi nadogradnje prema tim zahtjevima iu skladu sa Zakonom o sigurnosti prometa. Za isporučena vozila sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo atest ovlaštene institucije – Mašinski fakultet u Kragujevcu, Institut za sigurnost saobraćaja.
Ove nadograđe mogu imati različite namjene i konstruktivna rješenja.
Neki od nadograđa za posebne namjene koji se proizvode u našem pogonu su:
Osnovna namjena ovih nadograđa je transport i distribucija mlijeka i mliječnih proizvoda u zatvorenom prostoru sa potrebnom i kontroliranom unutarnjom temperaturom. Ovim vrstama nadograđa prevoze se samo paletizirane namirnice. S obzirom da se mlijeko i mliječni proizvodi transportiraju u režimu do +6 ºC, mljekare prema izolacijskim svojstvima prema ATP-u spadaju u B klasu izolacijske nadogradnje.
Dužina x širina x visina: Prema zahtjevu kupca prilagođavaju se tipu vozila, njegovim konstrukcijskim karakteristikama i Zakonu o sigurnosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnoj masi i nosivosti vozila.
Toplinsko izolacijska nadogradnja izrađena je od sendvič panela, proizvedenih u poduzeću “MARCAR” od najkvalitetnijih uvoznih komponenti. Konstrukcija panela sastoji se od vanjskih poliester – laminatnih obloga (GRP) i izolacijske jezgre od tvrde stiropor pjene (Styrofoam RTM GV X) izolacijske gustoće 40 kg/m³. Laminatna obloga s vanjske strane presvučena je slojem poliesterskog gela (gel-coat) UV i vodootporan koji je certificiran i zadovoljava sve uvjete za kontakt i transport prehrambenih proizvoda.
Debljine stijenki sendvič panela su sljedeće
Debljine panela određuju se na temelju toplinskih proračuna u skladu sa traženim načinima prijevoza robe (klasa B prema ATP – Europskoj regulativi), tj. svježih (0 ÷ 12 ºC) proizvoda, te proračun mehaničkih karakteristika sklopa primjenom “metode konačnih elemenata”.
Samonosivi pod, koji čini osnovu i osigurava stabilnost, pouzdanost i trajnost nadogradnje, izrađen je od polistirenske izolacijske mase gustoće 40 kg/m³, s poprečnim ojačanjima svakih 600 mm. S donje strane poda je obloga poliester – laminat (GRP). S gornje strane na pod se postavlja višeslojna vodonepropusna šperploča na koju se nanosi završni sloj samorazlivne dvokomponentne poliuretanske mase “Marothaan” debljine 3-4 mm koja je bez otapala. , antikorozivna, otporna na habanje, udarce, kemijske i temperaturne utjecaje te posjeduje INO certifikat prema kojemu zadovoljava propise za prijevoz prehrambenih proizvoda.
Podna površina može biti ravna ili protuklizna. Osim ove standardne varijante, izrađujemo i podove s podlogom od laminata ili aluminijskog lima.
Spajanje – vezivanje konstruktivnih elemenata gornjeg ustroja vrši se konstrukcijskim aluminijskim profilima tehnologijom lijepljenja jednokomponentnim poliuretanskim ljepilima „BOSTIK“ ili „SIKA“ kojima je izvršeno brtvljenje – hermetičko brtvljenje svih spojeva kako bi se spriječilo njihovo brtvljenje. difuzija vode i vodene pare u sendvič izolacijske ploče jezgre.
Na stražnjoj strani nadogradnje spajanje krova, bočnih i podnih ploča izvedeno je kroz robusnu konstrukciju okvira stražnjih vrata od nehrđajućeg čelika, također tehnologijom lijepljenja.
Nadograđe je opremljeno dvokrilnim stražnjim vratima (otvaranje 270º). Šarke, brave i dodaci na vratima izrađeni su od nehrđajućeg čelika.
U prednji zid i krov ugrađuju se potrebna ojačanja – priprema za ugradnju rashladnog uređaja.
Na zahtjev kupaca izrađujemo nadogradnje sa potrebnim brojem bočnih jednokrilnih i dvokrilnih vrata sa unutarnjim – utopnim bravama i ostalom galanterijom od nehrđajućeg čelika.
Po potrebi opremamo unutrašnjost nadogradnje policama i odgovarajućim regalima za skladištenje robe.
Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.
Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.
Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.
Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.
Nadograđe je standardno obojano u bijelu boju RAL 9016, a može i po izboru – na zahtjev kupca.
Kao opcije gde je to potrebno i po zahtjevu kupca nudimo i sljedeće
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo atest ovlaštene institucije.
Osnovna namjena ovih nadogradnji je transport i distribucija kruha i peciva.
Duljina x širina x visina: Po zahtjevu kupca, prilagođene su tipu vozila, njegovim konstruktivnimm značajkama i Zakonu o bednosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnim masama i opterećenju vozila.
Toplinsko izolacijska nadogradnja izrađena je od sendvič panela, proizvedenih u poduzeću “MARCAR” od najkvalitetnijih uvoznih komponenti. Konstrukcija panela sastoji se od vanjskih poliester – laminatnih obloga (GRP) i izolacijske jezgre od tvrde stiropor pjene (Styrofoam RTM GV X) izolacijske gustoće 40 kg/m³. Laminatna obloga s vanjske strane presvučena je slojem poliesterskog gela (gel-coat) UV i vodootporan koji je certificiran i zadovoljava sve uvjete za kontakt i transport prehrambenih proizvoda.
Debljine stijenki sendvič panela su sljedeće
Konstrukciju desne strane nadogradnje čini okvir za bočna dvokrilna vrata od inoxa sa srednjim stupom.
Spajanje – vezivanje konstruktivnih elemenata gornjeg ustroja vrši se konstrukcijskim aluminijskim profilima tehnologijom lijepljenja jednokomponentnim poliuretanskim ljepilima „BOSTIK“ ili „SIKA“ kojima je izvršeno brtvljenje – hermetičko brtvljenje svih spojeva kako bi se spriječilo njihovo brtvljenje. difuzija vode i vodene pare u sendvič izolacijske ploče jezgre.
Konstrukciju desne strane nadogradnje čini okvir za jednokrilna/dvostruka bočna vrata od nehrđajućeg čelika sa srednjim stupom.
Pekara je opremljena sa jedno/dvo/troje dvokrilnim vratima sa desne strane, sa odgovarajućim PVC brtvama – kederima, te dodacima (šarke, brave i sl. od inoxa) iz uvoza. Brave su “uronjene” – unutarnje i na svakom krilu.
Za prirodnu ventilaciju interijera, u prednjem i stražnjem zidu, ugrađena su dva ventilacijska otvora u gornjoj zoni, prekrivena inox roletama.
* Unutarnja oprema: Pekara je opremljena policama za odlaganje košara za kruh 96/112/128/144. Skladište je izrađeno od aluminijskih pravokutnih cijevi 40x20x2 mm (stupovi), i “L” profila 3x50x35 mm (nosači koševa). Polica za odlaganje košara za kruh projektirana je prema sljedećem: 6/7/8/9 redova košara u dužini x 4 u dubini – širini x 4 u visini nadogradnje. Za unutarnju rasvjetu ugrađena su dva stropna svjetla s kabinskom kontrolom.
* Vanjska oprema: Parkirna svjetla (2+2), oluk za odvod vode preko bočnih vrata, zatvarači otvorenih vrata i stražnji gumeni branici. Plastični blatobrani i bočna zaštita od slijetanja.
Mogućnosti
Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.
Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.
Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.
Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.
Nadogradnja je standardno obojena u bijelu boju RAL 9016, a može biti i po izboru – zahtjevu kupca.
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom obezbjeđujemo certifikat ovlaštene ustanove.
Osnovna namjena ovih nadgradnji je transport i distribucija svježeg i zamrznutog mesa i mesnih prerađevina u zatvorenom prostoru sa zahtjevanom i kontrolisanom unutrašnjom temperaturom. Ove nadgradnje namjenjene su za transport kako paletiranih namjernica tako i mesa i mesnih prerađevina koji se transportuju kao viseći tovar (krovni utovar). U zavisnosti od potrebnog temperaturnog režima transporta namjernica razlikujemo više vrsta mesara koje se međusobom razlikuju samo po izolacionim svojstvima, tj. po klasi kojoj pripadaju (klasa B ili C).
Dužina x širina x visina: Po zahtjevu kupca, prilagođene su tipu vozila, njegovim konstruktivnimm karakteristikama i Zakonu o bezbjednosti saobraćaja – pravilnik o dimenzijama, ukupnim masama i opterećenju vozila.
Termoizolaciona nadogradnja je izrađena od sendvič panela, od najkvalitetnijih uvoznih komponenti. Konstrukciju panela čine spoljne poliesterske – laminatne obloge (GRP) i izolaciono jezgro od tvrde Styrofoam pjene (Styrofoam RTM GV X) izolacione gustine 40 kg/m³. Laminatna obloga sa spoljne strane je presvučena slojem poliestersklog gela (gel-coat) UV i vodotporan, koji je atestiran i zadovoljava sve uslove za kontakt i prijevoz prehrambenih proizvoda.
Debljine panela se određuju na osnovu termo-proračuna shodno zahtjevanim režimima transporta robe (klasa C ili B po ATP – europske regulative), odnosno za prijevoz zamrznutih (-20 ºC) ili svježih (0 ÷ 12 ºC) proizvoda, i proračuna mehaničkih karakteristika sklopa ”metodom konačnih elemenata”.
Posebna pažnja kod mesara poklanja se krovnim i bočnim panelima, obzirom da oni svojom konstrukcijom omogućavaju prenos krovnog nošenja na pod. Iz tog razloga krovni i paneli bočnih stranica ojačani su odgovarajućim čeličnim profilima neophodnih za krovno nošenje tereta. Ojačanja u njma tako su postavljenja da u sklopu zajedno sa samonosećim podom čine zatvorenu konstrukciju rama, čime je omogućeno krovno nošenje tereta.
Samonoseći pod, koji čini osnovu i daje, stabilnost, pouzdanost i trajnost konstrukcije nadogradnje izrađen je od polistirenske izolacione mase gustine 40 kg/m³, sa poprečnim ojačanjima na svakih 600 mm. Sa donje strane poda je poliesterska – laminatna obloge (GRP). Sa gornje strane na pod je postavljen višeslojni vodootproni šper, koji je presvučen završnim slojem od samonivelišuće dvokomponentne poliuretanske mase “Marothaan“ debljine 3-4 mm, koja je bez razređivača, antikorozivna, otporna na habanje, udare, hemijske i temperaturne uticaje i poseduje INO certifikat po kome zadovoljava propise za prevoz prehrambenih proizvoda.
Površina poda može biti ravna ili u protivkliznom izvođenju.
Pored ove standardne varijante izrađujemo i podove sa površinom od laminata ili aluminijumskog lima.
Spajanje – vezivanje konstrukcionih elemenata nadogradnje vrši se strukturnim aluminijumskim profilima tehnologijom ljepljenja jednokomponentnim poliuretanskim ljepkovima ’’BOSTIK’’ ili „SIKA“, sa kojima je izvedeno i zaptivanje – hermetizacija svih spojeva kako ne bi došlo do difuzije vode i vodene pare u izolaciono jezgro sendvič panela.
Sa zadnje strane nadogradnje spajanje krovnog, bočnih i podnog panela je izvršeno preko robusne konstrukcije rama zadnjih vrata izrađenog od nehrđajućeg čelika, također tehnologijom ljepljenja.
Nadogradnja je opremljena sa dvokrilnim zadnjim vratima (otvaranje 270º). Šarke, brave i galanterija na vratima su od nehrđajućeg čelika.
U prednjem zidu i krovu ugrađena su potrebna ojačanja – priprema za ugradnju rashladnog uređaja.
Po zahtjevu kupaca proizvodimo nadogradnje sa zahtjevanim brojem bočnih jednokrilnih i dvokrilnih vrata sa unutračnjim – potopljenim bravama i ostalim elementima galanterije od nehrđajućeg čelika.
Po potrebi unutrašnjost nadogradnje opremamo sa policama i odgovarajućim regalnim skladištem za smještanje robe.
Veza šasije vozila i nadogradnje ostvarena je preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladnooblikovanih čeličnih profila, koji su međusobno spojeni vijcima–a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije su zaštićeni protiv korozije novim postupkom tople galvanizacije za duži vijek – toplim cinkovanjem u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Toplo cinkovana međušasija je, osim izvanredne otpornosti na kooroziju, otporna i na dejstvo kamena i ostalih mehaničkih uticaja sa kolovoza.
Zbog odličnog vezivanja cink oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinkovani elementi šasije imaju veću čvrstinu od konvencionalno primjenjenog i bojom zaštišenog čelika.
Pocinkovana šasija ne mora da se boji, ali može dekorativno biti obojena u bilo koju boju po izboru kupca.
Vodeći Evropski – Njemački proizvođač “Šmitz – Cargobull”, već nekoliko godina proizvodi priključna vozila po ovoj tehnologiji dajući desetogodišnju garanciju na antikorozivnu zaštitu šasije.
Nadogradnja je standardno obojena u bijelu boju RAL 9016, a može biti i po izboru – zahtjevu kupca.
Kao opcije gde je to potrebno i po zahtjevu kupca nudimo i sljedeće:
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenim dodatnim uređajima obezbjeđujemo, certifikat ovlaštene ustanove.
Osnovna namjena ovih nadogradnji je transport i distribucija svježih i zamrznitih namirnica u zatvorenom prostoru sa zahtijevanom i kontroliranom unutarnjom temperaturom. Ovim vrstama nadogradnji transportuju se isključivo paletirane namirnice. U ovisnosti od potrebnog temperaturnog režima transporta namirnica razlikujemo više vrsta hladnjača koje se međusobom razlikuju samo po izolacionim svojstvima, tj. po klasi kojoj pripadaju (klasa A, B ili C).
Duljina x širina x visina: Po zahtjevu kupca, prilagođene su tipu vozila, njegovim konstruktivnimm značajkama i Zakonu o bednosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnim masama i opterećenju vozila.
Termoizolaciona nadogradnja je izrađena od sendvič panela, proizvedenih u gospodarskom društvu “MARCAR” od najkvalitetnijih uvoznih komponenti. Konstrukciju panela čine spoljne poliesterske – laminatne obloge (GRP) i izolaciono jezgro od tvrde Styrofoam pjene (Styrofoam RTM GV X) izolacione gustoće 40 kg/m³. Laminatna obloga sa spoljne strane je presvučena slojem poliestersklog gela (gel-coat) UV i vdootporan, koji je atestiran i zadovoljava sve uvjete za kontakt i prevoz prehrambenih proizvoda.
Debljine zidova sendvič panela su prema sljedećem:
Debljine panela se određuju na osnovu termo-proračuna shodno zahtijevanim režimima transporta robe (klasa C ili B po ATP – europskoj regulative), odnosno za prevoz zamrznutih (-20ºC) ili svježih (0 ÷ 12 ºC) proizvoda, i proračuna mehaničkih značajka sklopa ”metodom konačnih elemnata”.
Samonoseći pod, koji čini osnovu i daje, stabilnost, pouzdanost i trajnost konstrukcije nadogradnje izrađen je od polistirenske izolacione mase gustoće 40 kg/m³, sa popriječnim ojačanjima na svakih 600 mm. Sa donje strane poda je poliesterska – laminatna obloge (GRP). Sa gornje strane na pod je postabvljen višeslojni vodootproni šper, koji je presvušen završnim slojem od samonivelišuće dvokomponentne poliuretanske mase “Marothaan“ debljine 3-4 mm, koja je bez razređivača, antikorozivna, otporna na habanje, udare, kemijske i temperaturne utjecaje i posjeduje INO sertifikat po kome zadovoljava propise za prevoz prehrambenih proizvoda.
Površina poda može biti ravna ili u protivkliznom izvođenju. Pored ove standardne varijante izrađujemo i podove sa površinom od laminata ili aluminijskog lima. Spajanje – vezivanje konstrukcionih elemenata nadogradnje vrši se strukturnim aluminijskim profilima tehnologijom lijepljenja jednokomponentnim poliuretanskim lepkovima ’’BOSTIK’’ ili „SIKA“, sa kojima je izvedeno i zaptivanje – hermetizacija svih spojeva kako ne bi došlo do difuzije vode i vodene pare u izolaciono jezgro sendvič panela.
Sa zadnje strane nadogradnje spajanje krovnog, bočnih i podnog panela je izvršeno preko robusne konstrukcije rama zadnjih vrata izrađenog od nerđajućeg čelika, također tehnologijom lijepljenja.
Nadogradnja je opremljena sa dvokrilnim zadnjim vratima (otvaranje 270º). Šarke, brave i galanterija na vratima su od nerđajućeg čelika.
U prednjem zidu i krovu ugrađena su potrebna ojačanja – priprema za ugradnju rashladnog uređaja.
Unutarnja oprema
Potreban broj plafonjere za osvjetljenje unutrašnjosti sa kabinskom kontrolom.
Spoljna oprema
Gabaritna svijetla, oluk za odvod vode preko zadnjih vrata, zadnji jednodelni gumeni odbojnik, elementi za pristup unutrašnjosti komore (sklapajuće merdevine i rukohvat), blatobrani i bočna zaštita od podletanja.
Po zahtjevu kupaca proizvodimo nadogradnje sa zahtijevanim brojem bočnih jednokrilnih i dvokrilnih vrata sa unutračnjim – potopljenim bravama i ostalim elementima galanterije od nerđajućeg čelika.
Po potrebi unutrašnjost nadogradnje opremamo sa policama i odgovarajućim regalnim skladištem za smještanje robe.
Veza šasije vozila i nadogradnje ostvarena je preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladnooblikovanih čeličnih profila, koji su međusobno spojeni vijcima–a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije su zaštićeni protiv korozije novim postupkom tople galvanizacije za duljistoljeće – toplim cinkovanjem u skladu sa zahtjevimaANNE ISO 1461.
Toplo cinkovana međušasija je, osim izvanredne otpornosti na kooroziju, otporna i na dejstvo kamena i ostalih mehaničkih utjecaja sa kolovoza.
Zbog odličnog vezivanja cink oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinkovani elementi šasije imaju veću čvrstinu od konvencionalno primijenjenog i bojom zaštišenog čelika.
Pocinkovana šasija ne mora da se boji, ali može dekorativno biti obojana u bilo koju boju po izboru kupca.
Vodeći Europski – Njemački proizvođač “Šmitz – Cagobull”, već nekoliko godina proizvodi priključna vozila po ovoj tehnologiji dajući desetogodišnju garanciju na antikorozivnu zaštitu šasije.
Kao opcije gde je to potrebno i po zahtjevu kupca nudimo i sljedeće:
Nadogradnja je standardno obojena u bijelu boju RAL 9016, a može biti i po izboru – zahtjevu kupca.
Izotermalni faktor nadogoradnje (K) 0,37 ÷ 0,50 W/m2 0C
Klasa nadogradnje po ATP-u klasa C ili B
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenim dodatnim uređajima obezbjeđujemo, certifikat ovlaštene ustanove.
Proizvodna linija za izradu sendvič panela puštena je u rad avgusta 2005-te godine, primenom najsavremenije vacuum tehnologije.
Strukturu panela čine spoljne poliesterske – laminatne obloge (GRP) i izolaciono jezgro od tvrde Styrofoam pene (Styrofoam RTM GV X) izolacione gustine 40 kg/m³.
Laminatna obloga je presvučena slojem poliestersklog gela (gel-coat), koji je atestiran i zadovoljava sve uslove za kontakt i prijevoz prehrambenih proizvoda, i otporna je na UV zračenja.
Laminatna obloga je sa spoljne strane presvučena slojem poliestersklog gela (gel-coat) debljine 0,3 mm, koji je vodo i UV otporan i zadovoljava sve uslove za kontakt i prijevoz prehrambenih proizvoda.
Boja laminatnih obloga – sendviča je bela (RAL 9016).
Termoizolacione sendvič panele tip MC, proizvodimo u sljedećim dimenzijama:
Kombinacijom postojećih debljina panela apsolutno je moguće zadovoljiti zahteve klase “C” i “B” Europske ATP regulative.
Shodno zahtjevima kupaca vršimo i pripremu panela za ugradnju elektroinstalacije (gabaritna svjetla, osvjetljenje unutrašnjeg prostora i sl.), pripremu za ugradnju rashladnih uređaja, kao i pripremu za svu dodatnu opremu koja treba biti montirana na nadogradnju (police, držači, …).
Termoizolacioni samonoseći podovi su veoma važna konstruktivna komponenta termozolacionih kofer nadogradnji, koja daje osnovnu krutost, pouzdanost i trajnost konstrukcije. Proizvodimo ih u više varijanti sa različitim obradama spoljnih – gornjih površina.
Najčešće primjenjena, i naša standardna varijanta je samonoseći pod, koji čini osnovu i daje, stabilnost, pouzdanost i trajnost konstrukcije nadgradnje izrađen je od polistirenske izolacione mase gustine 40 kg/m³, sa poprečnim ojačanjima na svakih 600 mm. Sa donje strane poda je poliesterska – laminatna obloge (GRP). Sa gornje strane na pod je postavljen višeslojni vodootproni šper, koji je presvušen završnim slojem od samonivelišuće dvokomponentne poliuretanske mase “Marothaan” debljine 3-4 mm, koja je bez razređivača, antikorozivna, otporna na habanje, udare, hemijske i temperaturne uticaje i poseduje INO certifikat po kome zadovoljava propise za prijevoz prehrambenih proizvoda. Površina poda može biti ravna ili u protivkliznom izvođenju.
Pored ove standardne varijante izrađujemo i podove sa površinom od laminata ili aluminijumskog lima.