Aluminijumske nadogradnje

Osnovna namjena aluminijskih nadograđa je transport i distribucija raznih vrsta roba i materijala koji nisu izloženi atmosferskim utjecajima. Posebna namjena ovog nadograđa je prijevoz tekstila, namještaja, gotove robe i sl.

DIMENZIJE NADOGRADNJE

Dužina x širina x visina: Prema zahtjevu kupca prilagođavaju se tipu vozila, njegovim konstrukcijskim karakteristikama i Zakonu o sigurnosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnoj masi i nosivosti vozila.

STRUKTURA NADOGRADNJE

Lagana aluminijska konstrukcija od aluminijskog valovitog ili ravnog lima debljine 1 mm, s kutnim stupovima i okvirom stražnjih vrata od toplo pocinčanih čeličnih profila (uvozni montažni kit – Italija).

OPREMA

Nadogradnja je opremljena dvokrilnim stražnjim vratima (otvaranje 270º), s jednom pritisnutom bravom, te bočnim vratima po izboru. Šarke, brave i dodaci na vratima izrađeni su od nehrđajućeg čelika, aluminija ili pocinčanog čelika, ovisno o želji kupca.

Pod je vodonepropusna šperploča čija se debljina, ovisno o nosivosti nadogradnje i vrsti opterećenja, kreće od 15 ÷ 27 mm, s tego folijom i protukliznom gornjom površinom.

Unutrašnjost nadograđa obložena je lesodekrom u boji hrasta debljine 3 mm.

  • Unutarnja oprema: Potreban broj stropnih svjetiljki za unutarnju rasvjetu s upravljanjem kabine.
  • Vanjska oprema: Gabaritna svjetla, oluk za odvod vode preko stražnjih vrata, ljestve i ručka za pristup unutrašnjosti, plastični blatobrani i bočna zaštita od slijetanja.
  • Oprema za slastičarnu: Stranice su obložene čeličnim pločama s perforiranim otvorima – “saće” za šipke – nosači za odjeću. Prečke za držanje gotove robe.

BOJENJE

Nadograđe je obojeno u bijelo RAL 9016.

POMOĆNA MEĐUŠASIJA

Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.

Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.

Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.

Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.

Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.

Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.

BOJENJE

Obodni profil pomoćne šasije i stupovi mogu se obojiti u boju po želji kupca.

OPCIONALI

Kao opcije gdje je to potrebno i po zahtjevu kupca nudimo i sljedeće

  • Ugradnja zadnjeg hidrolifta.
  • Zadnja strana: dvokrilna vrata u visini stranica ili punoj visini nadogradnje, ili zadnju stranu zatvara platforma hidrolifta sa gornjim kapakom.
  • Alke za učvršćivanje tereta u podu ili na obodnom profilu.
  • Natpisi po zahtjevu kupca.
  • Poliesterski (GRP) spojleri.
  • Sanduk za alat.
  • Ugradnja opreme po ADR-u za prijevoz opasnih materija.
  • Uređaj za vuču (“Pufer”) sa donjom traverzom za nošenje za prikolice sa centralnim osovinama,
  • Pokretna – preklopna zadnja zaštita od podletanja za vuču prikolica sa centralnim osovinama,
  • Aluminijumske teleskopske šipke za fiksiranje tereta.
  • Druge oznake i obilježavanje vozila – nadogradnje.

ATEST

Za isporučena vozila sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo atest ovlaštene institucije