Ducato dupla kabina – kiper predstavlja vrhunski izbor za profesionalce koji traže pouzdano i svestrano vozilo za prijevoz tereta. Ovo vozilo kombinira funkcionalnost kamiona s udobnošću putničkog automobila, pružajući izvanrednu ravnotežu između praktičnosti i udobnosti.
Ducato dupla kabina – kiper nudi prostranu i udobnu kabinu za vozača i putnike, što ga čini idealnim za duža putovanja ili rad u različitim terenskim uvjetima. Snažan kiper omogućuje jednostavno utovarivanje i istovarivanje tereta, što olakšava svakodnevne poslovne zadatke.
Opremljen naprednim sigurnosnim značajkama i pouzdanim motorom, Ducato dupla kabina – kiper pruža pouzdanost i sigurnost na cesti. Bez obzira jeste li u građevinskoj industriji, poljoprivredi ili bilo kojoj drugoj djelatnosti koja zahtijeva robustno i pouzdano vozilo za prijevoz tereta, Ducato dupla kabina – kiper je izvrstan izbor koji će zadovoljiti vaše poslovne potrebe.
Renault D12 autosmećar je pouzdan i svestran kamion koji je idealan za sve vrste komunalnih poslova. Sa svojim snažnim motorom i robusnom konstrukcijom, D12 autosmećar može se nositi sa svim izazovima koje donosi svakodnevno čišćenje gradskih ulica i javnih površina.
Opremljen naprednom tehnologijom i inovativnim sistemima, ovaj kamion pruža udobnost i efikasnost u radu. Sa prostranom kabinom i ergonomski dizajniranim kontrolama, vozaču je omogućeno da udobno i efikasno obavlja svoje zadatke tokom dugih radnih sati.
Renault D12 autosmećar takođe je ekološki osvješten kamion, sa niskim emisijama i visokom energetskom efikasnošću. To ga čini ne samo pouzdanim radnim vozilom, već i odgovornim izborom za zaštitu životne sredine.
Sa svojom izdržljivošću, performansama i ekološkom osvješćenošću, Renault D12 autosmećar je idealno vozilo za sve komunalne službe koje traže pouzdanu, efikasnu i ekološki odgovornu opciju za čišćenje gradskih ulica i javnih površina.
Renault Trucks T Militarised je specijalno dizajnirano vojno vozilo, koje se bazira na komercijalnom teretnom vozilu Renault Trucks T. Ovo vozilo je prilagođeno za vojne svrhe, kao što su transport vojnika, tereta ili specijalne opreme na različitim terenima i u različitim uslovima.
Renault Trucks Type T Militarised karakteriše robusna konstrukcija i visoka pouzdanost, što ga čini idealnim za vojne operacije. Opremljen je snažnim motorom koji pruža dovoljno snage za vožnju u zahtjevnim uslovima, kao i velikim tovarnim prostorom koji omogućava prijevoz velikih količina tereta.
Osim toga, Renault Trucks T Militarised može biti opremljen različitim specijalnim sistemima i opremom, kao što su oklopna zaštita, komunikacioni sistemi, oružje ili medicinska oprema, u zavisnosti od specifičnih zahteva vojske.
Ukratko, Renault Trucks T Militarised predstavlja snažno i pouzdano vojno vozilo, sposobno da izvrši različite zadatke u vojnim operacijama.
Dana 18. listopada zaposlenici francuskog proizvođača kamiona dobili su kratak pregled laboratorijskog vozila koje su zajednički razvili Renault Trucks, logistička grupa, Geodis i 17 drugih partnera. Ovaj eksperimentalni 16-tonski 100% električni kamion dizajniran je da odgovori na izazove urbane logistike. Široj će javnosti biti predstavljen na sajmu Solutrans koji će se održati u Lyonu Eurexpo od 21. do 25. studenog 2023. godine.
Oxygen integrira sva ograničenja i upotrebu gradske dostave, eliminirajući smetnje i poboljšavajući aktivnu i pasivnu sigurnost kako bi se osigurao bolji suživot sa svim sudionicima u prometu.
Kamion ima nisku kabinu kako bi vozač imao jasan pregled. Veliko vjetrobransko staklo i više kamera zamjenjuju retrovizore, pružajući pogled od 360°. Na strani suvozača, klizna bočna vrata izbjegavaju rizike povezane s otvaranjem uobičajenih vrata. Vozač može izaći s desne ili lijeve strane. Ulazak i izlazak je lakši zahvaljujući puno nižoj visini pristupa od standardnog distribucijskog kamiona.
Kako bi se naglasila njegova modernost, diskretna LED svjetla integrirana su u zatvorenu rešetku hladnjaka. Osim toga, zasloni kamere, uključujući detekciju pješaka i ranjivih sudionika u prometu u mrtvom kutu, pružaju poboljšanu vidljivost unatrag i poboljšanu sveobuhvatnu vidljivost.
Renault Trucks je 23. svibnja sudjelovao na Volvo Group Mobility Transformation Forumu održanom u Bruxellesu. Francuski proizvođač prikazao je dva dekarbonizirana vozila: e-teretni bicikl za dostavu zadnje milje i prototip kamiona s motorom s unutarnjim izgaranjem pogonjenim vodikom.
Forum o transformaciji mobilnosti prikazuje kontinuirano ulaganje Volvo grupe u tehnologije pogona bez fosilnih goriva, usluge i poslovna rješenja te ističe potrebu za ulaganjem u infrastrukturu i mogućnosti punjenja diljem Europe.
Uz panel rasprave i razgovore, bila su izložena baterijska električna vozila, kamioni na vodik i tehnologije umjetne inteligencije, demonstrirajući vodeću sposobnost Volvo Grupe u industriji da isporuči budućnost s neto nultim emisijama u više sektora prijevoza – od distribucije na duge relacije do gradskih, isporuke zadnje milje.
Martin Lundstedt, izvršni direktor Volvo grupe, vjeruje da zelena i digitalna transformacija zahtijeva pojačanu međusektorsku suradnju između dobavljača energije, logističkih tvrtki, proizvođača vozila i kreatora politika na razini EU-a i na nacionalnoj razini: „Industrija mora dati prioritet ulaganjima u inovativne i održive tehnologije i procese uz potporu kreatora politika i drugih igrača u lancu vrijednosti. Sposobnost učinkovite suradnje ključna je za postizanje naše zajedničke težnje za uspostavljanjem ekosustava mobilnosti koji je i održiv i uključiv, čime se budućim generacijama omogućuje napredak. Nalazimo se na ključnoj točki povijesti i čelnici moraju istupiti ako želimo da ovo postane stvarnost.”
Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) može jamčiti da će od ove točke dalje isporuke njegovim kupcima u Belgiji i Luksemburgu biti prevožene do posljednje milje 100 % električnim Renault Trucks. Belgijska punionica naručila je 30 kamiona Renault E-Tech D i D Wide, što čini 20% njegove flote električnim vozilima.
Prvih pet vozila isporučeno je Coca-Coli krajem 2022. i dodijeljena su rutama u regiji Antwerpena. Sada se voznom parku pridružuju tri električna kamiona, ovaj put u Luksemburgu. U nadolazećim mjesecima dodat će se još vozila u proizvodne i distribucijske pogone u Ghentu i Chaudfontaineu u Belgiji.
Od danas prva tri električna kamiona Renault E-tech D i D Wide Trucks stižu kako bi pojačali Coca-Colinu flotu u Luksemburgu. “Većina naših isporuka usmjerena je na vrlo lokalizirana područja, u supermarkete i tvrtke u blizini naših lokacija, s prosječnim rutama od 150 km dnevno”, objašnjava An Vermeulen, potpredsjednik i direktor Coca-Cola Europacific Partners za Belgiju i Luksemburg. „To znači da smo savršeno pozicionirani za provedbu prijelaza na električna vozila, što podrazumijeva ukupnu investiciju od oko 7 milijuna eura u Belgiji i Luksemburgu. To se uklapa u naš dugoročni cilj da se i dalje fokusiramo na održivo, lokalno poslovanje u Luksemburgu. “
Konfiguracija koju je Coca-Cola odabrala za svoje električne kamione Renault Trucks znači da vozila mogu prijeći oko 200 km svaki dan. To će uglavnom biti dovoljno da se pokrije približno 80 % trenutnih ruta dostave izvan mjesta Howald u Luksemburgu. Svaki kamion će imati punionicu na gradilištu, tako da se baterija može u potpunosti napuniti tijekom noći. Ove punionice opskrbljuju se isključivo 100% zelenom energijom.
Coca-Cola je blisko surađivala s tvrtkom Renault Trucks kako bi pronašla vozila koja najbolje odgovaraju i mogu pružiti optimalne uvjete punjenja za ovu specifičnu lokalnu upotrebu: “Proveli smo detaljnu analizu podataka o opskrbnom lancu iz Coca-Cole, i zatim razvio realistične simulacije ruta i testirao ih u stvarnim uvjetima, uzimajući u obzir potrošnju energije, ali i udobnost i sigurnost vozača”, objašnjava Sigfried Van Brabandt, generalni direktor Renault Trucks Belgija i Luksemburg. „Kamioni su također opremljeni sustavom kamera od 360° za izbjegavanje mrtvih kutova, zvučnikom za upozoravanje pješaka i biciklista, a vrata na suvozačevoj strani djelomično su opremljena staklom za optimalnu vidljivost.”
Ova tri električna kamiona samo su prvi korak za CCEP u Luksemburgu. “Nastavit ćemo s dekarbonizacijom korak po korak do 2030., nastavljajući proučavati razvoj tržišta kako bismo definirali budućnost naše flote, uzimajući u obzir čimbenike kao što su najveće udaljenosti koje treba prijeći, domet vozila i teža opterećenja”, zaključuje An Vermeulen .