Osnovna namjena ovih nadograđa je transport i distribucija mlijeka i mliječnih proizvoda u zatvorenom prostoru sa potrebnom i kontroliranom unutarnjom temperaturom. Ovim vrstama nadograđa prevoze se samo paletizirane namirnice. S obzirom da se mlijeko i mliječni proizvodi transportiraju u režimu do +6 ºC, mljekare prema izolacijskim svojstvima prema ATP-u spadaju u B klasu izolacijske nadogradnje.
Dužina x širina x visina: Prema zahtjevu kupca prilagođavaju se tipu vozila, njegovim konstrukcijskim karakteristikama i Zakonu o sigurnosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnoj masi i nosivosti vozila.
Toplinsko izolacijska nadogradnja izrađena je od sendvič panela, proizvedenih u poduzeću “MARCAR” od najkvalitetnijih uvoznih komponenti. Konstrukcija panela sastoji se od vanjskih poliester – laminatnih obloga (GRP) i izolacijske jezgre od tvrde stiropor pjene (Styrofoam RTM GV X) izolacijske gustoće 40 kg/m³. Laminatna obloga s vanjske strane presvučena je slojem poliesterskog gela (gel-coat) UV i vodootporan koji je certificiran i zadovoljava sve uvjete za kontakt i transport prehrambenih proizvoda.
Debljine stijenki sendvič panela su sljedeće
Debljine panela određuju se na temelju toplinskih proračuna u skladu sa traženim načinima prijevoza robe (klasa B prema ATP – Europskoj regulativi), tj. svježih (0 ÷ 12 ºC) proizvoda, te proračun mehaničkih karakteristika sklopa primjenom “metode konačnih elemenata”.
Samonosivi pod, koji čini osnovu i osigurava stabilnost, pouzdanost i trajnost nadogradnje, izrađen je od polistirenske izolacijske mase gustoće 40 kg/m³, s poprečnim ojačanjima svakih 600 mm. S donje strane poda je obloga poliester – laminat (GRP). S gornje strane na pod se postavlja višeslojna vodonepropusna šperploča na koju se nanosi završni sloj samorazlivne dvokomponentne poliuretanske mase “Marothaan” debljine 3-4 mm koja je bez otapala. , antikorozivna, otporna na habanje, udarce, kemijske i temperaturne utjecaje te posjeduje INO certifikat prema kojemu zadovoljava propise za prijevoz prehrambenih proizvoda.
Podna površina može biti ravna ili protuklizna. Osim ove standardne varijante, izrađujemo i podove s podlogom od laminata ili aluminijskog lima.
Spajanje – vezivanje konstruktivnih elemenata gornjeg ustroja vrši se konstrukcijskim aluminijskim profilima tehnologijom lijepljenja jednokomponentnim poliuretanskim ljepilima „BOSTIK“ ili „SIKA“ kojima je izvršeno brtvljenje – hermetičko brtvljenje svih spojeva kako bi se spriječilo njihovo brtvljenje. difuzija vode i vodene pare u sendvič izolacijske ploče jezgre.
Na stražnjoj strani nadogradnje spajanje krova, bočnih i podnih ploča izvedeno je kroz robusnu konstrukciju okvira stražnjih vrata od nehrđajućeg čelika, također tehnologijom lijepljenja.
Nadograđe je opremljeno dvokrilnim stražnjim vratima (otvaranje 270º). Šarke, brave i dodaci na vratima izrađeni su od nehrđajućeg čelika.
U prednji zid i krov ugrađuju se potrebna ojačanja – priprema za ugradnju rashladnog uređaja.
Na zahtjev kupaca izrađujemo nadogradnje sa potrebnim brojem bočnih jednokrilnih i dvokrilnih vrata sa unutarnjim – utopnim bravama i ostalom galanterijom od nehrđajućeg čelika.
Po potrebi opremamo unutrašnjost nadogradnje policama i odgovarajućim regalima za skladištenje robe.
Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.
Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.
Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.
Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.
Nadograđe je standardno obojano u bijelu boju RAL 9016, a može i po izboru – na zahtjev kupca.
Kao opcije gde je to potrebno i po zahtjevu kupca nudimo i sljedeće
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo atest ovlaštene institucije.