Osnovna namjena ovih nadogradnji je transport i distribucija svježih i zamrznitih namirnica u zatvorenom prostoru sa zahtijevanom i kontroliranom unutarnjom temperaturom. Ovim vrstama nadogradnji transportuju se isključivo paletirane namirnice. U ovisnosti od potrebnog temperaturnog režima transporta namirnica razlikujemo više vrsta hladnjača koje se međusobom razlikuju samo po izolacionim svojstvima, tj. po klasi kojoj pripadaju (klasa A, B ili C).
Duljina x širina x visina: Po zahtjevu kupca, prilagođene su tipu vozila, njegovim konstruktivnimm značajkama i Zakonu o bednosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnim masama i opterećenju vozila.
Termoizolaciona nadogradnja je izrađena od sendvič panela, proizvedenih u gospodarskom društvu “MARCAR” od najkvalitetnijih uvoznih komponenti. Konstrukciju panela čine spoljne poliesterske – laminatne obloge (GRP) i izolaciono jezgro od tvrde Styrofoam pjene (Styrofoam RTM GV X) izolacione gustoće 40 kg/m³. Laminatna obloga sa spoljne strane je presvučena slojem poliestersklog gela (gel-coat) UV i vdootporan, koji je atestiran i zadovoljava sve uvjete za kontakt i prevoz prehrambenih proizvoda.
Debljine zidova sendvič panela su prema sljedećem:
Debljine panela se određuju na osnovu termo-proračuna shodno zahtijevanim režimima transporta robe (klasa C ili B po ATP – europskoj regulative), odnosno za prevoz zamrznutih (-20ºC) ili svježih (0 ÷ 12 ºC) proizvoda, i proračuna mehaničkih značajka sklopa ”metodom konačnih elemnata”.
Samonoseći pod, koji čini osnovu i daje, stabilnost, pouzdanost i trajnost konstrukcije nadogradnje izrađen je od polistirenske izolacione mase gustoće 40 kg/m³, sa popriječnim ojačanjima na svakih 600 mm. Sa donje strane poda je poliesterska – laminatna obloge (GRP). Sa gornje strane na pod je postabvljen višeslojni vodootproni šper, koji je presvušen završnim slojem od samonivelišuće dvokomponentne poliuretanske mase “Marothaan“ debljine 3-4 mm, koja je bez razređivača, antikorozivna, otporna na habanje, udare, kemijske i temperaturne utjecaje i posjeduje INO sertifikat po kome zadovoljava propise za prevoz prehrambenih proizvoda.
Površina poda može biti ravna ili u protivkliznom izvođenju. Pored ove standardne varijante izrađujemo i podove sa površinom od laminata ili aluminijskog lima. Spajanje – vezivanje konstrukcionih elemenata nadogradnje vrši se strukturnim aluminijskim profilima tehnologijom lijepljenja jednokomponentnim poliuretanskim lepkovima ’’BOSTIK’’ ili „SIKA“, sa kojima je izvedeno i zaptivanje – hermetizacija svih spojeva kako ne bi došlo do difuzije vode i vodene pare u izolaciono jezgro sendvič panela.
Sa zadnje strane nadogradnje spajanje krovnog, bočnih i podnog panela je izvršeno preko robusne konstrukcije rama zadnjih vrata izrađenog od nerđajućeg čelika, također tehnologijom lijepljenja.
Nadogradnja je opremljena sa dvokrilnim zadnjim vratima (otvaranje 270º). Šarke, brave i galanterija na vratima su od nerđajućeg čelika.
U prednjem zidu i krovu ugrađena su potrebna ojačanja – priprema za ugradnju rashladnog uređaja.
Unutarnja oprema
Potreban broj plafonjere za osvjetljenje unutrašnjosti sa kabinskom kontrolom.
Spoljna oprema
Gabaritna svijetla, oluk za odvod vode preko zadnjih vrata, zadnji jednodelni gumeni odbojnik, elementi za pristup unutrašnjosti komore (sklapajuće merdevine i rukohvat), blatobrani i bočna zaštita od podletanja.
Po zahtjevu kupaca proizvodimo nadogradnje sa zahtijevanim brojem bočnih jednokrilnih i dvokrilnih vrata sa unutračnjim – potopljenim bravama i ostalim elementima galanterije od nerđajućeg čelika.
Po potrebi unutrašnjost nadogradnje opremamo sa policama i odgovarajućim regalnim skladištem za smještanje robe.
Veza šasije vozila i nadogradnje ostvarena je preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladnooblikovanih čeličnih profila, koji su međusobno spojeni vijcima–a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije su zaštićeni protiv korozije novim postupkom tople galvanizacije za duljistoljeće – toplim cinkovanjem u skladu sa zahtjevimaANNE ISO 1461.
Toplo cinkovana međušasija je, osim izvanredne otpornosti na kooroziju, otporna i na dejstvo kamena i ostalih mehaničkih utjecaja sa kolovoza.
Zbog odličnog vezivanja cink oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinkovani elementi šasije imaju veću čvrstinu od konvencionalno primijenjenog i bojom zaštišenog čelika.
Pocinkovana šasija ne mora da se boji, ali može dekorativno biti obojana u bilo koju boju po izboru kupca.
Vodeći Europski – Njemački proizvođač “Šmitz – Cagobull”, već nekoliko godina proizvodi priključna vozila po ovoj tehnologiji dajući desetogodišnju garanciju na antikorozivnu zaštitu šasije.
Kao opcije gde je to potrebno i po zahtjevu kupca nudimo i sljedeće:
Nadogradnja je standardno obojena u bijelu boju RAL 9016, a može biti i po izboru – zahtjevu kupca.
Izotermalni faktor nadogoradnje (K) 0,37 ÷ 0,50 W/m2 0C
Klasa nadogradnje po ATP-u klasa C ili B
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenim dodatnim uređajima obezbjeđujemo, certifikat ovlaštene ustanove.