“HUB-O-MAT” – zatvorena aluminijska nadogradnja kovčega s rolanom bočnom ceradom
Osnovna namjena ovih aluminijskih nadogradnja je transport i distribucija pića i raznih drugih vrsta roba i materijala koji nisu izloženi atmosferskim utjecajima.
Dužina x širina: Prema zahtjevu kupca, prilagođava se tipu vozila, njegovim konstrukcijskim karakteristikama i Zakonu o sigurnosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnoj masi i nosivosti vozila.
Zatvoreni kovčeg nadogradnje sa rolo ceradom, model “Hub-o-mat”, izrađen je od originalnog montažnog seta vodećeg europskog proizvođača za ovu vrstu nadogradnje, “ORTEN” Njemačka.
Prednji zid
Fiksna, izrađena od ploča debljine 21 mm, s dva vertikalna stupa.
Bočne stranice
Stranice su izrađene od cerade koja se uz pomoć elektromotora podiže ispod krova koji se nalazi na prednjem zidu. Svaka strana ima zasebnu upravljačku jedinicu i svoj električni motor. Blokada cerade vrši se polužnim mehanizmom koji je integriran u obodnu letvicu, što omogućuje siguran transport paletizirane robe.
Cerada
Posebna cerada s integriranim ojačanjima za potrebnu stabilnost boka i siguran transport robe. Boja cerade po izboru kupca.
Stupovi
Montirani na uglovima, izrađeni od pocinčanih čeličnih profila, fiksni.
Stražnji zid
Fiksna, izrađena od ploča debljine 21 mm, s dva vertikalna stupa.
Krov
Fiksni, ravni aluminijski krov, presvučen poliesterskim premazom, sa bočnim aluminijskim šinama u koje se postavlja cerada i kompletnim sustavom mehanizama za spuštanje i podizanje cerade.
Kat
Izrađena od višeslojne vodonepropusne šperploče (Blažujka) debljine 21 mm, sa tego folijom i protukliznom gornjom površinom. Debljina podne šperploče definirana je prema nosivosti (21 ÷ 27 mm).
Gabaritna svjetla (2+2), PVC branici sa strane protiv viličara, dva nogostupa na donjem – podnom panelu, s obje strane nadogradnje.
Kao opcije, po potrebi i na zahtjev kupca nudimo i sljedeće
Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.
Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.
Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.
Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.
Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.
Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.
Nadograđe se može bojati izvana u boju po želji kupca.
Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo atest ovlaštene institucije