Hub-o-mat

“HUB-O-MAT” – zatvorena aluminijska nadogradnja kovčega s rolanom bočnom ceradom

Osnovna namjena ovih aluminijskih nadogradnja je transport i distribucija pića i raznih drugih vrsta roba i materijala koji nisu izloženi atmosferskim utjecajima.

DIMENZIJE NADOGRADNJE

Dužina x širina: Prema zahtjevu kupca, prilagođava se tipu vozila, njegovim konstrukcijskim karakteristikama i Zakonu o sigurnosti prometa – pravilnik o dimenzijama, ukupnoj masi i nosivosti vozila.

STRUKTURA NADOGRADNJE

Zatvoreni kovčeg nadogradnje sa rolo ceradom, model “Hub-o-mat”, izrađen je od originalnog montažnog seta vodećeg europskog proizvođača za ovu vrstu nadogradnje, “ORTEN” Njemačka.

Prednji zid

Fiksna, izrađena od ploča debljine 21 mm, s dva vertikalna stupa.

Bočne stranice

Stranice su izrađene od cerade koja se uz pomoć elektromotora podiže ispod krova koji se nalazi na prednjem zidu. Svaka strana ima zasebnu upravljačku jedinicu i svoj električni motor. Blokada cerade vrši se polužnim mehanizmom koji je integriran u obodnu letvicu, što omogućuje siguran transport paletizirane robe.

Cerada

Posebna cerada s integriranim ojačanjima za potrebnu stabilnost boka i siguran transport robe. Boja cerade po izboru kupca.

Stupovi

Montirani na uglovima, izrađeni od pocinčanih čeličnih profila, fiksni.

Stražnji zid

Fiksna, izrađena od ploča debljine 21 mm, s dva vertikalna stupa.

Krov

Fiksni, ravni aluminijski krov, presvučen poliesterskim premazom, sa bočnim aluminijskim šinama u koje se postavlja cerada i kompletnim sustavom mehanizama za spuštanje i podizanje cerade.

Kat

Izrađena od višeslojne vodonepropusne šperploče (Blažujka) debljine 21 mm, sa tego folijom i protukliznom gornjom površinom. Debljina podne šperploče definirana je prema nosivosti (21 ÷ 27 mm).

OPREMA

Gabaritna svjetla (2+2), PVC branici sa strane protiv viličara, dva nogostupa na donjem – podnom panelu, s obje strane nadogradnje.

OPCIONALI

Kao opcije, po potrebi i na zahtjev kupca nudimo i sljedeće

  • Dimesia na poseban upit.
  • Ugradnja stražnjeg hidropodizača.
  • Stražnja strana: dvokrilna vrata u punoj visini nadogradnje, ili stražnja strana zatvorena hidropodiznom platformom s gornjim poklopcem.
  • Zaštita od bočnog slijetanja.
  • Plastični bokobrani i gumene zavjese.
  • Kuke za pričvršćivanje tereta u podu ili na obodnom profilu.
  • Natpisi po želji kupca.
  • Spojleri od poliestera (GRP).
  • Kutija s alatima.
  • Uređaj za vuču (“Pufer”) s donjom nosivom prečkom za prikolice sa središnjim osovinama,
  • Pokretna – preklopna stražnja zaštita od podvozja za vuču prikolica sa središnjim osovinama,
  • Ostale oznake i označavanje vozila – nadogradnje.

POMOĆNA MEĐUŠASIJA

Veza između šasije vozila i nadogradnje ostvaruje se preko odgovarajuće međušasije izrađene od hladno oblikovanih čeličnih profila koji se međusobno spajaju vijcima, a ne klasičnim zavarivanjem.

Montažni elementi međušasije zaštićeni su od korozije novim postupkom vrućeg pocinčavanja za dulji vijek trajanja – vruće pocinčavanje u skladu sa zahtjevima EN ISO 1461.

Vruće pocinčano međušasija je, uz izuzetnu otpornost na koroziju, otporna na kamen i druge mehaničke utjecaje s ceste.

Zbog izvrsnog vezanja cinkovog oksida na površinu na koju se nanosi, čini da pocinčani elementi šasije imaju veću čvrstoću od konvencionalno nanesenog i bojom zaštićenog čelika.

Pocinčana šasija ne mora biti lakirana već se može dekorativno bojati u bilo koju boju po želji kupca.

Vodeći europsko-njemački proizvođač “Schmitz – Cagobull” već nekoliko godina proizvodi prikolice po ovoj tehnologiji uz desetogodišnje jamstvo na antikorozivnu zaštitu šasije.

BOJENJE

Nadograđe se može bojati izvana u boju po želji kupca.

ATEST

Za isporučeno vozilo sa nadogradnjom, sa ili bez ugrađenih dodatnih uređaja, obezbjeđujemo atest ovlaštene institucije