Osnovna namjena vozila izoliranih prema ovom kriteriju je prijevoz i distribucija svježe i smrznute hrane u zatvorenom prostoru sa potrebnom i kontroliranom unutarnjom temperaturom. Takva toplinski izolirana vozila prevoze kako paletiziranu hranu tako i meso i mesne prerađevine koji se prevoze kao viseći teret (krovni utovar). Ovisno o potrebnom temperaturnom režimu prijevoza hrane, razlikujemo nekoliko vrsta toplinske izolacije teretnog prostora „mesarskih“ kombija i pick-upa, koji se međusobno razlikuju samo po izolacijskim svojstvima, tj. prema klasi kojoj pripadaju (klasa A, B ili C).
Toplinska izolacija izrađena je od sendvič panela, proizvedenih u tvrtki “MARCAR” od najkvalitetnijih uvoznih komponenti. Konstrukcija panela sastoji se od vanjskih poliester – laminatnih obloga (GRP) i izolacijske jezgre od tvrde stiropor pjene (Styrofoam RTM GV X) izolacijske gustoće 40 kg/m³. Laminatni premaz s vanjske strane prekriven je slojem poliesterskog gela (gel-coat) UV i vodootpornog, koji je atestiran i zadovoljava sve uvjete za kontakt i transport prehrambenih proizvoda.
Debljine stijenki sendvič panela su sljedeće
Debljine panela određuju se na temelju termo proračuna u skladu sa traženim načinima transporta robe (klasa C ili B prema ATP – Europskoj regulativi), odnosno za transport smrznute (-20 ºC) ili svježe (0 ÷ 12 ºC) proizvoda, te proračun mehaničkih karakteristika sklopa “metodom konačnih elemenata”.
Pod je izrađen od polistirenskog izolacijskog materijala gustoće 40 kg/m³, s poprečnim ojačanjima svakih 600 mm. S gornje strane na pod se postavlja višeslojna vodonepropusna šperploča na koju se nanosi završni sloj samorazlivne dvokomponentne poliuretanske mase “Marothaan” debljine 3-4 mm koja je bez otapala. , antikorozivna, otporna na habanje, udarce, kemijske i temperaturne utjecaje te posjeduje INO certifikat prema kojemu zadovoljava propise za prijevoz prehrambenih proizvoda.
Podna površina može biti ravna ili protuklizna. Osim ove standardne varijante, izrađujemo i podove s podlogom od laminata ili aluminijskog lima.
Termoizolirana kombi vozila namijenjena prijevozu smrznute robe i namirnica (-20 ºC) opremljena su i dodatnim sustavom “vrata u vratima”, što znači da su na stražnjim i bočnim vratima dvostruka termoizolirana vrata, s odgovarajućim priborom i okvirom od nehrđajućeg čelika. Ugradnjom sustava “vrata u vrata” jedino je uz izbor odgovarajućeg rashladnog uređaja moguće osigurati uvjete za postizanje i održavanje temperature od -200 C u unutrašnjosti ovakvog izoliranog kombija.
Unutar tovarnog prostora vozila montirana je podkonstrukcija od čeličnih kutijastih cijevi i profila za nošenje krovnog tereta, pri čemu je podkonstrukcija postavljena tako da se pri utovaru na krov cjelokupni teret prenosi na pod, tj. šasija vozila.
Spajanje – vezivanje konstruktivnih elemenata gornjeg ustroja izvodi se tehnologijom lijepljenja jednokomponentnim poliuretanskim ljepilima „BOSTIK“ ili „SIKA“, s kojima je izvršeno brtvljenje – hermetičko brtvljenje svih spojeva u cilju sprječavanja difuzije vode i vode. pare u izolacijsku jezgru sendvič panela.
Na stražnjoj strani nadogradnje spajanje krova, bočnih i podnih ploča izvedeno je kroz robusnu konstrukciju okvira stražnjih vrata od nehrđajućeg čelika, također tehnologijom lijepljenja.
Nadograđe je opremljeno dvokrilnim stražnjim vratima (otvaranje 270º). Šarke, brave i dodaci na vratima izrađeni su od nehrđajućeg čelika.
U prednji zid i krov ugrađuju se potrebna ojačanja – priprema za ugradnju rashladnog uređaja.
Po potrebi opremamo unutrašnjost nadogradnje policama i odgovarajućim regalima za skladištenje robe.
Za isporučeno termoizolovano vozila, sa ili bez ugrađenim dodatnim uređajima, obezbeđujemo sertifikat ovlašćene ustanove