Nadogradnja se sastoji od: rezervoara za vodu, vatrogasne pumpe, navalnog vitla, instalacije cevovoda, spremnika za dodatnu opremu i dodatne opreme.
Elementi nadogradnje se preko pomoćne šasije vežu na šasiju vozila.
Rezervoar za vodu prizmatičnog poprečnog preseka, kapaciteta 8.000 litara, se izrađuje od čeličnog apkantovanog lima debljine 3 mm, sa dvije unutrašnje pregarade protiv talasanja vode.
Dimenzije cisterne su cca. 2.500 x 2.300 x 1.400 mm.
Rezervoar je zaštićen od prorđavanja spolja i iznutra, a sa unutrašnje strane zaštićen i prehrambenom bojom zbog mogućnosti prevoza i distribucije pitke vode. Na gornjoj strani rezervoara koji je prohodan i oivičen ogradom visine 20 cm, postavlja se revizioni otvor prečnika Ø500 mm sa poklopcem, zaptivnom gumom i filterom, kao i prelivna cev prečnika Ø52 mm.
Rezervoar se puni na priključku za punjenje prečnika Ø52 mm. Rezervoar se veže za pomoćnu šasiju u tri tačke (oslonca).
Centrifugalna pumpa se pogoni kardanom sa pomodnog pogona na menjaču, protoka 1.200 l/min pri pritisku od 10 bara.
Komande za rad pumpe se smeštaju u kabinu, desno od sedišta vozača.
Pumpa se napaja preko usisnog creva, a pražnjenje rezervoara se vrši preko pumpe na dva izlaza prečnika Ø52 mm i navalnog vitla. Svi ventili i slavine su kuglični.
Na potisnom vodu se ugrađuje sigurnosni ventil koji štiti pumpu od prevelikog pritiska i višak vode vraća u rezervoar za vodu.
Navalno vitlo se postavlja u zadnjem dijelu nadogradnje iznad pumpe sa crevom prečnika Ø38 mm dužine 30 m, sa mlaznicom i dva priključka za crijeva Ø38 mm dužine 7.5 m.
Pogon vitla se obezbjeđuje preko elektromotora.
Spremnici.
Nadogradnja se sastoji od dva spremnika u prednjem delu (ispred rezervoara za vodu, sa leve i desne strane, sa policama i nosačima za opremu koji se zatvaraju rolo vratima sa ključem za zaključavanje i jednog spremnika u zadnjem delu u kojem je smeštena pumpa za vodu, navalno vitlo, cevovodi i ostala vatrogasna armatura. Zadnje spremište se zatvarati rolo vratima i bočno i pozadi. Spremišta moraju biti osvetljena, a svetla se pale i gase pri otvaranju i zatvaranju rolo vrata.
Na krovnom delu nadogradnje se postavlja protiv-klizni aluminijski lim celom površinom.
Na zadnjoj strani nadogradnje se nalaze lestve za penjanje na krov nadogradnje i vodokazna cev sa senzorima nivoa vode koji aktiviraju zvučni i svetlosni signal pri minimalnom nivou vode.
Na prednjem delu vozila se nalaze dve mlaznice za automatsko pranje površina pod pritiskom sa pneumatskim upravljanjem iz kabine vozila.
U zadnjem delu vozila se postavljaju četiri lopta slavine prečnika Ø25 mm koje se napajaju slobodnim padom, a iste se koriste za pitku vodu pranjeruku.
Boja vozila i nadogradnje je RAL 3000 sa belim detaljima prema dogovoru u toku izrade vozila.
Svi čelični elementi se prvo čiste peskarenjem, a zatim dva puta farbaju sa 2K epoksidnom osnovnom zaštitom, a zatim završnom poliuretanskom bojom.
Oznake sa grbom Grada, Vatrogasnog saveza, kao i druge oznake i natpisi na vozilu rade se prema dogovoru posle izrade kompletnog vozila sa nadogradnjom.
Vozilo se oprema sa svetlosno zvučnom signalizacijom i to: sa tri lampe plave boje „LED-STROB“ od kojih se dve postavljaju na krov kabine desno i levo, a jedna na krov nadogradnje u zadnjem dijelu. Na nadogradnju vozila se postavljaju gabaritne oznake. Vozilo se oprema sirenom sa promenjivim upozoravajudim zvucima.
Dokumentacija za nadogradnju:
1. Uputstva za rukovanje i održavanje;
2. Servisna knjižica i garantni list sa uslovima garancije;
3. Elektrošema i
4. Katalog rezervnih dijelova.
Ručni utovar sa zapreminom kontejnera 80 – 240 lit.
Dizajnirano je za čišćenje septičkih jama, odvoda i ostalih sistema za odlaganje vode.
Radi uz pomoć vakuum pumpe. Opremljen je sa dodatnim uređajem za usisavanje – usisnim crevom koje se okreće, produžava, podiže i fiksira u položaj za rad. Komande za daljinsko upravljanje se nalaze na usisnom crevu, kao i na kontrolnom panelu.
Pražnjenje se izvodi podizanjem zadnjeg poklopca i naginjanjem rezervoara ili uz pomoć pumpe za dekompresiju. Zapremina rezervoara može biti od 4m³ do 16m³.
Vakum pumpa – vodeno hlađenje/uljno podmazivanje: JUROP, MORO, RFW
Vakum ventil; Kugla ventil; Taložnik, Auspuh filter
Pražnjenje kipovanjem
Usisna ruka
Usisna creva sa spojkama
Specijalno kombinovano vozilo Kanal-Jet se koristi za usisavanje gustih tečnosti putem vakum pumpi kao i za čišćenje kanalizacija vodenim sistemom pod pritiskom.
Obe funkcije se mogu obavljati samostalno i istovremeno. Osnovni elementi su: rezervoar sa dva odeljka (odeljak za čistu vodu i odeljak za gusti tečni materijal), vodena pumpa, vakuum pumpa, usisno crevo, čekrk na vodeni pogon, čekrk sa mlaznicom i hidro instalacijom.
Pražnjenje se obavlja podizanjem zadnjeg poklopca i naginjanjem rezervoara ili uz pomoć vakuum pumpe za dekompresiju. Zapremina rezervoara za vodu može biti od 1m³ do 6m³, dok zapremina rezervoara za guste tečnosti može biti od 2m³ do 12m³.
Vakum pumpa – vodeno hlađenje / uljno podmazivanje: JUROP, MORO, RFW
Vodena pumpa: PRATISSOLLI, WOMA, URAKA
Vakum ventil; Kutla ventil; Taložnik; Auspuh filter
Pražnjenje kipovanjem; Usisna ruka; Usisna creva
Omogućava brzo, higijensko i sigurno čišćenje industrijskih, gradskih i kućnih kanalizacija. Čišćenje se obavlja putem vodenog mlaza pod visokim pritiskom.
Osnovni elementi su: vodeni rezervoar sa zapreminom od 3m³ do 10m³, pumpe sa visokim pritiskom, čekrkom na vodeni pogon, čekrkom sa vodenom mlaznicom, hidro instalacija, spremište sa aluminijumskim roletnama kao i grejačem vode koji može da radi na niskim temperaturama.
Vodena pumpa: PRATISSOLLI, WOMA, URAKA
Komplet dizni za probijanje
Uvodnici za creva
Webasto za rad zimi
Malo vitlo sa crevom i pištoljem
Dizajnirana je za sakupljanje i transport otpadne vode, fekalija i drugih gustih tečnosti.
Punjenje rezervoara se obavlja povezivanjem usisnog creva na ventil koji se nalazi na poklopcu rezervoara.
Uz pomoć vakumske pumpe za dekompresiju, stvara se pritisak koji usisava otpadni materijal i tako puni rezervoar.
Rezervoar nije nagnut pri izbacivanju otpada. Odeljak za odlaganje može biti zapremine od 4m³ do 16m³ u zavisnosti od potreba naručioca.
Vakum pumpa: JUROP, MORO, RFW
Vakum ventil
Kugla ventil
Taložnik
Auspuh filter
Usisna creva sa spojkama
Ovaj tip vozila se koristi za transport pitke ili industrijske (tehnološke) vode, za pranje i prskanje puteva kao i za zalivanje zelenih površina.
Osnovni element je rezervoar koji je smešten paralelno sa podvožjem vozila. Proizvodi se od INOX-a i čelika u kružnom obliku, obliku kocke sa zakrivljenim ivicama i elipsastom obliku, sa zapreminom od 4m³ do 16m³.
Rezervoar je u unutrašnjosti podeljen na manje komore kako bi se sprečilo sudaranje vode sa zidovima. Punjenje se obavlja kroz otvor na vrhu rezervoara, a pražnjenje putem pumpi.
Rezervoar od INOX-a
Prednje podesive mlaznice – šobe
Potisna creva sa mlaznicama
Zadnja letva za polivanje puteva
Zadnja letva sa slavinama za pitku vodu
Usisna creva sa usisnom korpom
Doboši sa potisnim crevima i mlaznicama
Koristi se za transport nafte i naftnih derivata. Osnovni element se sastoji od jedne komore, ali vozilo može imeti i više komora.
Proizvodi se u kruznom obliku, pravougaonom obliku (kofer oblik), i u elipsastom obliku, zapremine od 4m³ do 16m³.
Punjenje goriva se obavlja podno, u skladu sa ekološkim propisima, dok se istakanje vrši uz pomoć gravitacije ili pumpama sa meračem protoka.
Vozilo je napravljeno u skladu sa propisima o transportu opasnih i zapaljivih materijala uključujući i ADR regulative.
Pumpa (Pump): SAMPI; ALFON SHAR; PIUSI svaka na 24 v (all on 24 v)
Disajni ventil; Podni ventil; Filter (Relieve valve, floor valve, filter)
Merač protoka: digitalni / mehanički (Flow rate indicator: digital / analog)
Vitlo sa pištoljem (Spinners for directional and storage pipes with gun for fuel)
Slobodno istakanje (Free effusion of fuel)
Usisno potisna creva sa spojnicama (Suction / pressure pipes with nozzles)