Nadogradnja se sastoji od: rezervoara za vodu, vatrogasne pumpe, navalnog vitla, instalacije cevovoda, spremnika za dodatnu opremu i dodatne opreme.
Elementi nadogradnje se preko pomoćne šasije vežu na šasiju vozila.
Rezervoar za vodu prizmatičnog poprečnog preseka, kapaciteta 8.000 litara, se izrađuje od čeličnog apkantovanog lima debljine 3 mm, sa dvije unutrašnje pregarade protiv talasanja vode.
Dimenzije cisterne su cca. 2.500 x 2.300 x 1.400 mm.
Rezervoar je zaštićen od prorđavanja spolja i iznutra, a sa unutrašnje strane zaštićen i prehrambenom bojom zbog mogućnosti prevoza i distribucije pitke vode. Na gornjoj strani rezervoara koji je prohodan i oivičen ogradom visine 20 cm, postavlja se revizioni otvor prečnika Ø500 mm sa poklopcem, zaptivnom gumom i filterom, kao i prelivna cev prečnika Ø52 mm.
Rezervoar se puni na priključku za punjenje prečnika Ø52 mm. Rezervoar se veže za pomoćnu šasiju u tri tačke (oslonca).
Centrifugalna pumpa se pogoni kardanom sa pomodnog pogona na menjaču, protoka 1.200 l/min pri pritisku od 10 bara.
Komande za rad pumpe se smeštaju u kabinu, desno od sedišta vozača.
Pumpa se napaja preko usisnog creva, a pražnjenje rezervoara se vrši preko pumpe na dva izlaza prečnika Ø52 mm i navalnog vitla. Svi ventili i slavine su kuglični.
Na potisnom vodu se ugrađuje sigurnosni ventil koji štiti pumpu od prevelikog pritiska i višak vode vraća u rezervoar za vodu.
Navalno vitlo se postavlja u zadnjem dijelu nadogradnje iznad pumpe sa crevom prečnika Ø38 mm dužine 30 m, sa mlaznicom i dva priključka za crijeva Ø38 mm dužine 7.5 m.
Pogon vitla se obezbjeđuje preko elektromotora.
Spremnici.
Nadogradnja se sastoji od dva spremnika u prednjem delu (ispred rezervoara za vodu, sa leve i desne strane, sa policama i nosačima za opremu koji se zatvaraju rolo vratima sa ključem za zaključavanje i jednog spremnika u zadnjem delu u kojem je smeštena pumpa za vodu, navalno vitlo, cevovodi i ostala vatrogasna armatura. Zadnje spremište se zatvarati rolo vratima i bočno i pozadi. Spremišta moraju biti osvetljena, a svetla se pale i gase pri otvaranju i zatvaranju rolo vrata.
Na krovnom delu nadogradnje se postavlja protiv-klizni aluminijski lim celom površinom.
Na zadnjoj strani nadogradnje se nalaze lestve za penjanje na krov nadogradnje i vodokazna cev sa senzorima nivoa vode koji aktiviraju zvučni i svetlosni signal pri minimalnom nivou vode.
Na prednjem delu vozila se nalaze dve mlaznice za automatsko pranje površina pod pritiskom sa pneumatskim upravljanjem iz kabine vozila.
U zadnjem delu vozila se postavljaju četiri lopta slavine prečnika Ø25 mm koje se napajaju slobodnim padom, a iste se koriste za pitku vodu pranjeruku.
Boja vozila i nadogradnje je RAL 3000 sa belim detaljima prema dogovoru u toku izrade vozila.
Svi čelični elementi se prvo čiste peskarenjem, a zatim dva puta farbaju sa 2K epoksidnom osnovnom zaštitom, a zatim završnom poliuretanskom bojom.
Oznake sa grbom Grada, Vatrogasnog saveza, kao i druge oznake i natpisi na vozilu rade se prema dogovoru posle izrade kompletnog vozila sa nadogradnjom.
Vozilo se oprema sa svetlosno zvučnom signalizacijom i to: sa tri lampe plave boje „LED-STROB“ od kojih se dve postavljaju na krov kabine desno i levo, a jedna na krov nadogradnje u zadnjem dijelu. Na nadogradnju vozila se postavljaju gabaritne oznake. Vozilo se oprema sirenom sa promenjivim upozoravajudim zvucima.
Dokumentacija za nadogradnju:
1. Uputstva za rukovanje i održavanje;
2. Servisna knjižica i garantni list sa uslovima garancije;
3. Elektrošema i
4. Katalog rezervnih dijelova.
Ručni utovar sa zapreminom kontejnera 80 – 240 lit.